Zdrowa mama ćwiczy jak Lewandowska.

Zdrowa mama ćwiczy jak Lewandowska. Narodziny córki Anna Lewandowska wykorzystła do promowania zdrowego stylu życia.

Hanna Górczyńska, , Mistrzowie sportu, Rady dla ćwiczących

Anna Lewandowska po narodzinach Klary nie ogranicza się do układania planów treningowych. Od dłuższego czasu czuwa nad produkcją zdrowych, kompleksowych posiłków pod nazwą Food by Ann, które mogą być przekąską lub uzupełnieniem codziennej diety. Od czerwca na stronie internetowej Healthy Plan by Ann można już zamówić nowości z jej oferty. Wśród nich między innymi: musli na bazie płatków owsianych, jaglanych, orkiszowych czy żytnich, suszonych owoców z dodatkiem suszonego miodu czy zagęszczonego soku z marchwi, smoothie, czyli mieszanka warzywno- owocowa do przygotowania z wodą bądź mlekiem, suszone bataty czy kasze. Trenerka promuje na facebook’u kolejne przepisy, których jednym z elementów są właśnie oferowane zdrowe przekąski. W artykule opublikowanym na swojej stronie skierowanym do wszystkich czytelników, którzy próbują wdrożyć w życie nowy zbilansowany plan, przypomina, że odpowiednie żywienie jest jednym z trzech podstawowych filarów zdrowia.

Oto kilka reguł według Anny Lewandowskiej - warto o nich pamiętać, żeby odżywiać się smacznie i jednocześnie w zgodzie z potrzebami swojego organizmu:

  • Kluczowy element diety to zróżnicowane posiłki, składające się z białka, węglowodanów złożonych, zdrowych tłuszczów i warzyw
  • Gdy stoimy przed wyborem produktów w sklepie, lepiej sięgnąć po owoce sezonowe, mięso ze sprawdzonych źródeł, tłuszcze w postaci masła klarowanego czy oleju kokosowego, naturalne słodycze
  • Z talerzy powinny zniknąć produkty wysoko przetworzone, fastfoody, cukier, a ze szklanek kolorowe napoje
  • Regularne jedzenie, spożywanie kilku mniejszych posiłków zamiast dwóch ogromnych wyjdzie nam na zdrowie
  • Dwa litry wody wypijane każdego dnia pozwoli na odpowiednie nawodnienie

A co najważniejsze - żeby odżywiać się zdrowo, musimy trzymać się zasad, które przyjmujemy za swoje 😊

W zdrowym ciele zdrowy duch

Drugim filarem zdrowia jest według trenerki aktywność fizyczna. Po 6 tygodniach od narodzin córeczki sama zaczęła wykonywać pierwsze ćwiczenia wzmacniające i statyczne. Przypomina jednak mamom, że okres po ciąży to przede wszystkim czas na regenerację. Wszystkim tym, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat sposobu odżywiania i właśnie aktywności fizycznej podczas ciąży, poleca swoją książkę „Healthy mama - poradnik zdrowej mamy”, wydaną w maju. Kolejną propozycją jest płyta z zestawem ćwiczeń dla kobiet w ciąży, dzięki któremu odpowiednie polecenia można wykonywać razem z Anną Lewandowską. Trenerka podpowiada, w jakiej pozycji warto trenować, które ruchy są niewskazane dla kobiet ciężarnych, i przede wszystkim: jak ćwiczyć bezpiecznie, do czego niezbędny jest stały kontakt z lekarzem.  

Równowaga psychiczna

Dla przyszłym mam, a także dla innych fanów, którzy z utęsknieniem czekają na kolejne porady treningowe, Lewandowska organizuje letni obóz wakacyjny w Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki „Dojo Stara Wieś”. Po zeszłorocznym udanym wyjeździe treningowym nie kryje entuzjazmu i wyczekuje kolejnego tygodnia z uczestnikami z dala od miejskiego zgiełku. Podczas wyjazdu razem z zespołem trenerów poprowadzi zajęcia z elementami karate, obwodowe, a także ćwiczenia w plenerze. Będzie można posłuchać wykładów na tematy żywieniowe, skonsultować się z dietetykiem i zbadać skład własnego ciała. Posiłki razem z kucharzem skomponuje Anna Lewandowska, oczywiście nie zabraknie w nich jej własnych produktów i dodatków z serii Food by Ann. W wolnych chwilach na uczestników czeka możliwość skorzystania z oferty wellness, jacuzzi czy sauny oraz spaceru w oazie spokoju, jaką z pewnością jest japońska wioska tuż przy Przedborskim Parku Krajobrazowym. W końcu trzecim filarem zdrowia jest nasza równowaga psychiczna!

Hanna Górczyńska

Autor Hanna Górczyńska

Fanka sportu, miłośniczka aktywnego trybu życia i obserwatorka świata.

Słowa kluczowe

Robert Lewandowski , Healthy Mama

Artykuły powiązane