Nowoczesny trening Milon.

Nowoczesny trening Milon. To doskonały sposób na świetną sylwetkę. Łatwy, bezpieczny i efektywny.

Joanna Kurda-Słodkowska, , Wybierz sport dla siebie

Trening, który proponujemy naszym klientom oparty jest na nowatorskim i inteligentnym systemie MILON, składającym się z 12 urządzeń ustawionych w kręgu. - mówi Agnieszka Grzybowska, właścicielka klubu 36 minut Poleczki Gym   - 36 minut to czas na zrealizowanie dwóch pełnych cykli treningowych pod bacznym okiem fizjoterapeuty. To zupełnie nowa usługa dla mieszkańców Ursynowa, Mokotowa czy Wilanowa

Co to jest trening Milon?

Ten rodzaj treningu z powodzeniem zdobywa serca klientów. Jeżeli ktoś zdecyduje się na trening w naszym klubie, nie rezygnuje z niego na rzecz innej aktywności. - mówi trenerka z 36 minut Poleczki Gym. - To trening, który nie zabiera zbyt wiele czasu a przynosi naprawdę doskonałe efekty. 

Milon to trening siłowo-wytrzymałościowy. Na sześciu maszynach siłowych użytkownicy ćwiczą po 1 minucie na główne partie mięśniowe i następnie na kolejnych sześciu maszynach cardio po 4 minuty. Jest to doskonała alternatywa dla tradycyjnej siłowni. Użytkownik nie musi dopasowywać ustawień, ponieważ sprzęt dostosowuje wszystkie parametry automatycznie na podstawie karty chipowej, którą otrzymuje każdy klient. Obciążenie jest ustawiane elektronicznie z uwzględnieniem dynamiki naszego ruchu. A to oznacza, że przez cały czas treningu dajemy z siebie 100%. - dodaje Agnieszka Grzybowska klubu 36 minut Poleczki Gym. - Dzięki szybkim i intensywnym treningom, które wywołują efekt "after burning" jeszcze długo po treningu spalane są w naszym organizmie kalorie. Zaletą tego treningu poza krótkim czasem, jest jego wysoka efektywnośćPłynny ruch podczas ćwiczeń, krótkie przerwy pomiędzy urządzeniami i zmienny opór wzmacniają siłę mięśni, stawów i ścięgien a także poprawiają kondycję. 

Dla kogo trening Milon?

Treningi MILON są bardzo bezpieczne. Obciążenie dostosowywane jest automatycznie do możliwości osoby ćwiczącej. Dodatkowo nad wszystkim czuwa trener personalny-fizjoterapeuta. Trening 36 minut może być praktykowany zarówno przez osoby początkujące, jak i zaawansowane, jako rozgrzewka lub uzupełnienie treningu podstawowego. Wysoka ergonomia maszyn i możliwość dostosowania ich indywidualnie do możliwości trenujących powodują, że z powodzeniem mogą korzystać z nich również osoby po urazach i kontuzjach. Jeszcze jedną zaletą jest łatwość wykonywania treningu. Dzięki zastosowaniu elektroniki, maszyny ustawiają wszystkie parametry - nam pozostaje tylko zacząć ćwiczyć. Naszym klientom proponujemy na początku trzy bezpłatne treningi oraz analizę składu ciała. Chcemy, aby każdy mógł sam przekonać się o wyjątkowości tego treningu. - zachęca Agnieszka Grzybowska, właścicielka 36 minut Poleczki Gym. 

Joanna Kurda-Słodkowska

Autor Joanna Kurda-Słodkowska

Ćwiczy regularnie, tańczy, umysł trenuje pisząc artykuły.

Artykuły powiązane